Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> regels

3 Pagina's V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
Stichting Vliegerforum
Guest_Jerome_*
plaatsen 16-07-2003, 10:06
Bericht #21

Gast

Online:

Vinnie ....

Wat had je gedronken ? toch niet van dat gele spul met zo'n witte kraag ?

Of stiekum aan de buckler gezeten ?

Ga ff gauw je *** spoelen ja ! smile.gif

Cya !
Go to the top of the page

+Quote Post
MadVinnie
plaatsen 18-07-2003, 12:09
Bericht #22

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 19-09-'02
Uit: Amersfoort
Lid Nr.: 1.027
Online: 30-11-2004, 20:48

Vinnie ....

Wat had je gedronken ? toch niet van dat gele spul met zo'n witte kraag ?

Of stiekum aan de buckler gezeten ?

Ga ff gauw je *** spoelen ja ! smile.gif

Cya !

Helaas, zelfs op mijn werk is drinken onder werktijd verboden....hihi.. :wink:

Greetz Vincent.

+Quote Post
kiteopa
plaatsen 23-07-2003, 21:40
Bericht #23

Sinds: 23-06-'03
Uit: brunssum
Lid Nr.: 1.782
Online: 24-01-2012, 00:05
Zelfbouw Buggy Powerkite Eenlijns  

icon-worship.gif Gefeleciteerd ,blijf zo doorgaan!!!

8) Kiteopa

+Quote Post
danny24
plaatsen 10-08-2003, 11:29
Bericht #24

Sinds: 30-07-'03
Uit: Schiedam
Lid Nr.: 1.965
Online: 20-08-2006, 00:33

gefeliciteerd,

greetz,

+Quote Post
DigitalDX
plaatsen 14-08-2003, 23:00
Bericht #25

Sinds: 15-06-'03
Uit: Roosendaal
Lid Nr.: 1.747
Online: 30-09-2003, 23:22

Als jullie een stichting zijn kan je dan ook lid worden?!?! Ik kan me voorstellen dat je met betalende leden wat makkelijker vrije tijd kan opofferen. Ik wil best betalend lid worden als het resultaat is dat er in de toekomst op een stuk meer plaatsen gevliegerd mag worden.

+Quote Post
Guest_Jerome_*
plaatsen 15-08-2003, 08:31
Bericht #26

Gast

Online:

Helaas wij hebben geen leden, daar een stichting uit een bestuur bestaat en leden eventueel een bestuur zouden kunnen afzetten.
Dit kan en mag natuurlijk nooit gebeuren met Vliegerforum.nl daar er ook een forum aan de stichting gekoppeld is.
Als dit dus zou gebeuren betekend dat direct het einde van Vliegerforum.nl (de site) daar onze sponsoren dan per direct de lokatie opheffen waar onze server geplaatst staat.

+Quote Post
ARC-Rider
plaatsen 15-08-2003, 11:18
Bericht #27

Sinds: 28-02-'02
Uit: Goedereede
Lid Nr.: 72
Online: 20-06-2009, 14:00
Kitesurf        

Dit vind ik persoonlijk een beetje vreemd. Je sluit financiele hulp in vorm van contributie uit, alleen omdat je wilt voorkomen dat het bestuur wellicht afgezet kan worden??

Als je ervoor zorgt dat je achterban tevreden over je is, dan hoef je ook niet bang te zijn dat je afgezet wordt.

Verder vind ik het een beetje wankele situatie dat zonder huidig bestuur van de stichting de site ook afgelopen zou zijn. Zou zonder site de stichting ook opgeheven worden? Hoe kun je vantevoren zeggen (of weten) hoe lang een site zal bestaan?

Leg ons eens uit waarom de stichting direct aan de site gekoppeld is en niet bijvoorbeeld Stichting Vliegerbelangen Nederland heet?

Niet bedoeld om jullie voor het blok te zetten of af te zeiken ofzo, maar ik vind het een vreemde bestuurlijke beslissing.

+Quote Post
Snuffel
plaatsen 15-08-2003, 11:21
Bericht #28

Lid Nr.: 36
Online: 26-02-2017, 08:46
Kitesurf        

Ik wil best betalend lid worden als het resultaat is dat er in de toekomst op een stuk meer plaatsen gevliegerd mag worden.

Je kan de stichting natuurlijk altijd steunen d.m.v. een vrijwillige bijdrage.
Echter een garantie afgeven dat er meer vliegerloctaies komen kan de stichting nooit waarmaken.
Daarvoor zijn er teveel onzekere factoren die de stichting nooit in de hand kan hebben.

+Quote Post
ARC-Rider
plaatsen 15-08-2003, 11:24
Bericht #29

Kitesurf        

--OFFTOPIC--
Waarom kun je je eigen berichten hier niet aanpassen?

--ONTOPIC--
Wat ik toe wilde voegen is dat ik vrees voor het hele voortbestaan van vliegerforum.nl als bijvoorbeeld de voorzitter ernstig ziek wordt (hoe wordt een nieuwe aangesteld), of jerome besluit van baan te veranderen, dan ben je de serverruimte en dus ook de site kwijt.

Begrijp me goed, ik vind het een heel goed initiatief wat jullie doen, maar alleen een beetje in een vreemde vorm gegoten.

+Quote Post
Guest_Erwin_*
plaatsen 15-08-2003, 11:41
Bericht #30

Gast

Online:

Jerome haalt 2 dingen even door elkaar. Bij een stichting is het bestuur niet af te zetten, bij een vereniging wel (zoals de BCH waar Jerome ook in het bestuur zit). Dus Jerome en ik kunnen niet afgezet worden, ook niet als we leden zouden hebben.

voegen is dat ik vrees voor het hele voortbestaan van vliegerforum.nl als bijvoorbeeld de voorzitter ernstig ziek wordt (hoe wordt een nieuwe aangesteld), of jerome besluit van baan te veranderen, dan ben je de serverruimte en dus ook de site kwijt. 

Dat is een risico wat je aangeeft, en dat is een bekend risico. Het is echter wel zo dat mocht b.v. de serverruimte komen te vervallen dat we dan nog een aantal mogelijkheden achter de hand hebben. Zolang de wil er is, draait vliegerforum.nl, maak je geen zorgen. Als je meer wilt weten van de regels rond een stichting, daar is op internet genoeg over te vinden.

@ Snuffel: precies wat je zeg, garantie's krijgen wij (en jullie) helaas niet.

@ Kitewise: sponsoring sluiten we niet per definitie uit, echter we zijn op dit moment met andere dingen bezig die meer belang hebben. En wat Snuffel zegt, als mensen willen storten, kan dat altijd.

Stichting Vliegerforum.nl
Giro 9551462
Utrecht

Zou duidelijk genoeg ?

+Quote Post
Luc van Osta
plaatsen 15-08-2003, 11:42
Bericht #31

Sinds: 03-03-'02
Uit: Etten-leur
Lid Nr.: 140
Online: 01-05-2014, 18:58

Gerespecteerd lid

no way erwin is ook in staat z'n boontjes te doppen laugh.gif

+Quote Post
ARC-Rider
plaatsen 15-08-2003, 14:40
Bericht #32

Kitesurf        

Maar de directe link tussen de stichting en de site is mij nog niet duidelijk. Waarom is er voor deze constructie gekozen?

+Quote Post
Guest_Jerome_*
plaatsen 15-08-2003, 14:43
Bericht #33

Gast

Online:

Simpel de site is een van onze doelstellingen namelijk: Promotie van de vliegersport oa door Internet.

Onze doelstelling:
1. De stichting heeft ten doel:

- Het bevorderen van belangstelling voor (de beoefening van) de vliegersport,
- de promotie van de vliegersport,
- het organiseren, doen organiseren, mede organiseren, coördineren en begeleiden van activiteiten en evenementen,
- het inrichten en in stand houden van een informatie-platform op internet voor en door personen, organisaties en instellingen die zich op enige wijze met de vliegersport bezig houden;
- alles in de meest ruime zin;
- en ook alles wat met het vorenstaande verband houdt/daaraan bevorderlijk kan zijn.

2. De stichting tracht dit doel te bereiken door uitsluitend wettige middelen, zoals:
- Het aanbieden van een centrale informatievoorziening door middel van een webportaal;
- het faciliteren in (niet-commerciële) (thema)-websites die onderdeel vormen van een webportaal;
- het faciliteren in internet-producten ter bevordering van (de beoefening van) de vliegersport;
- het bieden van ondersteuning op gebied van internet-websites die deel uitmaken van het webportaal;
- het leggen en onderhouden van contact en het samenwerken met derden indien en voor zover dat voor de stichting zinvol kan zijn.

En natuurlijk ontleent de stichting zijn naam aan de site smile.gif

+Quote Post
DigitalDX
plaatsen 15-08-2003, 20:08
Bericht #34

Sinds: 15-06-'03
Uit: Roosendaal
Lid Nr.: 1.747
Online: 30-09-2003, 23:22

Ok,

ik snap de bedoeling. Van mij hoeven jullie echt niet te gegaranderen dat er meer vliegerlocaties komen! Ik vind het op zich al geweldig dat er iemand de moeite neemt om met de gemeenten te praten; als dit gebeurt dan zou dit bij voorkeur door 1 centrale stichting/organisatie plaats dienen te vinden enerzijds om de geloofwaardigheid te vergroten en anderzijds om de stem van de vliegeraars eenduidig te laten horen. Wij zijn met zijn allen juist gebaat bij een dergelijke georganiseerde aanpak. Een paar vliegeraars zijn zo weg te sturen, een georganiseerde gemeenschap een stuk moeilijker. Daarom ben ik best bereid om zo'n stichting finanicieel te steunen en aan de reactie van de anderen te zien zijn er dat meer met mij eens. Het feit blijft dat jullie zijn gaan praten met gemeenten ook al staat dit niet direct in de doelstellingen van de stichting (alhoewel dit ook een soort promotie van de sport is). Als deze doelen niet verenigbaar zijn sta dan in plaats van leden een groep met vrijwillige donateurs toe ("vrienden van het forum" oid).

+Quote Post
ARC-Rider
plaatsen 18-08-2003, 08:11
Bericht #35

Kitesurf        

Ok is duidelijk

+Quote Post
bertwin_koele
plaatsen 25-08-2003, 11:09
Bericht #36

Sinds: 11-08-'03
Uit: Vaassen
Lid Nr.: 2.015
Online: 12-01-2011, 08:57
Buggy Powerkite Flyboard    

gefeliciteerd

het kan alleen nog maar beter worden tog wink.gif biggrin.gif biggrin.gif

+Quote Post
Marten van Suyle...
plaatsen 25-08-2003, 12:10
Bericht #37

Groep: Nieuwkomer

Sinds: 12-07-'03
Uit: Oosterhout
Lid Nr.: 1.874
Online: 26-03-2005, 13:20

gefeliciteerd

+Quote Post
TEk
plaatsen 01-09-2003, 23:39
Bericht #38

Sinds: 26-11-'02
Uit: Rotterdam
Lid Nr.: 1.209
Online: 24-11-2003, 16:49

gefeliciteerd!

+Quote Post
Kris Gheysen
plaatsen 18-01-2004, 22:38
Bericht #39

Sinds: 03-08-'02
Uit: Brugge
Lid Nr.: 830
Online: 20-10-2012, 15:00
Buggy Zelfbouw      

Iets meer als een jaar geleden is Vliegerforum.nl opgericht door Jerome Grimminck en Erwin Dekker. Het doel was duidelijk, een platform maken op internet voor mensen die met vliegers bezig zijn en hen de mogelijkheid geven tot openbare discussie.

... en er komen alsmaar nieuwe leden/gebruikers bij :
vanavond stond op de index-pagina te lezen dat de nieuwste gebruiker Jerome Grimminck is laugh.gif
Ik zou zo zeggen : welkom wink.gif en wie weet horen we nog van Jerome op het forum.

Vr.goeten,
Kris !

+Quote Post
Guest_Jerome_*
plaatsen 23-08-2004, 19:58
Bericht #40

Gast

Online:

SCHOP ... damn dit topic bestond ook nog wink.gif

Afijn even weer eens wat tijd voor wat informatie van het forum voor jullie.
We draaien inmiddels 10 dagen met deze software en tot op een paar kleine bugjes die nu grotendeels gefixt zijn draait het dus echt vol naar behoren we hebben eigenlijk geen negatieve reacties gehad.
Afijn de server snort inmiddels stukken rustiger want deze software creeert echt veel en veel minder server load wat dus zeer prettig is.

Op dit moment zitten we zelfs aan pieken van 50 gebruikers online en dat gaat echt compleet zonder enig probleem.

Afijn dan verder wat statistieken:

Per dag hebben wij gemiddeld 1400 unieke bezoekers (in princiepe volgens Nedstat telling zullen dit er veel meer zijn maar wij houden een safety aan dat als je binnen 15 minuten weer inlogd je gewoon niet geteld wordt), deze 1400 man creeren 170.000 hits (data requests) en verstoken 400 mb aan data per dag.

De meeste bezoekers komen ja natuurlijk uit: Nederland gevolgd door Belgie en dan Aruba (?) en dan Duitsland.

Meest gebruikte browser bij de bezoekers van Vliegerforum.nl is Internet Explorer gevolgd door Mozilla en daarna Opera.

Mensen gebruiken het meest Google om te zoeken voor vlieger berichten en gebruiken deze meest populaire woorden om vervolgens bij ons terrecht te komen, een greep uit de meest populaire:
vliegerforum
duitsers hier duitsers daar
century kite foto
zelfbouw quad
ipb toch nederlands
kite locatie zoetermeer
sponsoring kitesurfen
rugzak decathlon prijs
c-quad test 40
lenzen onder water kwijt
hardelot overnachten
b4rt 2.0
kite ijmuiden buggy les
teflon lagers
ferdi peeters
test naish aero 2002
zelfbouw inflateble
sonic turbo wash
vliegeren
zelfbouw skelter
spoelen husqvarna naaimachine
stuntvlieger handboek
airblast 11.8 2002 review
foto roulatie script
mosquito pro ks

Afijn de sites die de meeste personen naar ons door linken zijn:
http://www.martijn.vliegert.nl/
http://www.stuntkites.nl/index/knoppenzwart.html
http://kitesurf.pagina.nl/
http://www.weersinformatie.com/weersinformatie/footer.htm
http://sebastiaan.vliegert.nl/
http://www.xs4all.nl/~kram/links.htm

Afijn .. zo zie je zonder jullie geen Vliegerforum.nl wink.gif dus vanuit onze kant dank voor de steun & support en natuurlijk het vertrouwen.

Jerome Grimminck & Erwin Dekker
Stichting Vliegerforum.nl

+Quote Post

3 Pagina's V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 14-12-2017, 20:08