Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> 

Reply to this topicStart new topic
Aankoopadvies Peter Lynn Reactor 6.4
ejdb
plaatsen 13-04-2017, 08:43
Bericht #1

Groep: Nieuwkomer

Sinds: 16-07-'06
Lid Nr.: 5.478
Online: 13-04-2017, 12:29
Zelfbouw Powerkite Eenlijns    

Hoi,
Vroeger veel aan het zelfbouwen geweest, toen een aantal jaren de spullen op zolder gehad. Nu heb ik laatst een 4 lijns matras van iemand gekregen en ik ben meteen weer verkocht.

Nu kwam ik ergens een Peter Lynn Reactor 6.4 tegen en ik vroeg me af of dat een goede vlieger is voor mijn activiteiten: vooralsnog heb ik geen buggy een zie dat er ook niet zo snel van komen.
Zal dus voornamelijk om powerkiten op het strand gaan. Ik kan de vlieger voor € 100,- overnemen zonder lijnen en handles. Hij ziet er netjes onderhouden uit

Maar dus vooral mijn belangrijkste vraag is dit een vlieger waar je als powerkiter mee uit de voeten kunt of is hij dan bijvoorbeeld veel te groot of zijn er andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt
EJ
Go to the top of the page

+Quote Post
Jordi
plaatsen 13-04-2017, 11:22
Bericht #2

Groep icoon

Groep: Allmost admin

Sinds: 14-01-'02
Uit: Bruinisse
Lid Nr.: 3
Online: 26-09-2017, 12:04
Buggy Kitesurf      

BCH-nummer: H46

QUOTE(ejdb @ 13-04-2017, 09:43) *
Hoi,
Vroeger veel aan het zelfbouwen geweest, toen een aantal jaren de spullen op zolder gehad. Nu heb ik laatst een 4 lijns matras van iemand gekregen en ik ben meteen weer verkocht.

Nu kwam ik ergens een Peter Lynn Reactor 6.4 tegen en ik vroeg me af of dat een goede vlieger is voor mijn activiteiten: vooralsnog heb ik geen buggy een zie dat er ook niet zo snel van komen.
Zal dus voornamelijk om powerkiten op het strand gaan. Ik kan de vlieger voor € 100,- overnemen zonder lijnen en handles. Hij ziet er netjes onderhouden uit

Maar dus vooral mijn belangrijkste vraag is dit een vlieger waar je als powerkiter mee uit de voeten kunt of is hij dan bijvoorbeeld veel te groot of zijn er andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt
EJ

Als je er een beetje achteraan wilt slepen heb je hier een prima vlieger aan en evt later in de buggy ook bruikbaar, in de te koop afdeling heeft leegwater er ook nog een paar te koop staan als je een kleinere wilt

H46

Supporting MG Kites and Racenummers.nl
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 17-10-2017, 00:59