Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> 

Reply to this topicStart new topic
Beginner Probleem Bij Opstijgen Pepper Ii
pinkeltje
plaatsen 20-11-2016, 13:57
Bericht #1

Groep: Nieuwkomer

Sinds: 29-07-'16
Lid Nr.: 20.754
Online: 22-11-2016, 20:37
Tricken Eenlijns      

goedendag

sinds kort ben ik begonnen met vliegeren , ik heb voor een mooie prijs een pepper II kunnen kopen om mee te beginnen.

ik ben wel gewent aan een stuntvlieger ( twee lijns) ,maar nu heb ik dus moeite om de kite de lucht in te krijgen.

wat wil het geval, de kite valt op 1.5 meter naar beneden bij het stijgen. ondanks constante wind.

nu ben ik eens gaan googlen, en het schijnt dat je de lijnen moet trimmen. ( remlijn te strak?? )

mijn vraag hoe moet ik de lijnen trimmen op de juiste manier. zodat de kite stijgt i.p.v zakt.

Gr. harry

Dit bericht is bewerkt door pinkeltje: 20-11-2016, 13:58
Go to the top of the page

+Quote Post
Bert W
plaatsen 20-11-2016, 22:49
Bericht #2

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 22-08-'06
Uit: Nijeveen
Lid Nr.: 5.682
Online: 14-12-2017, 17:45
Buggy Powerkite Zelfbouw    

QUOTE(pinkeltje @ 20-11-2016, 13:57) *
goedendag

sinds kort ben ik begonnen met vliegeren , ik heb voor een mooie prijs een pepper II kunnen kopen om mee te beginnen.

ik ben wel gewent aan een stuntvlieger ( twee lijns) ,maar nu heb ik dus moeite om de kite de lucht in te krijgen.

wat wil het geval, de kite valt op 1.5 meter naar beneden bij het stijgen. ondanks constante wind.

nu ben ik eens gaan googlen, en het schijnt dat je de lijnen moet trimmen. ( remlijn te strak?? )

mijn vraag hoe moet ik de lijnen trimmen op de juiste manier. zodat de kite stijgt i.p.v zakt.

Gr. harry

Ik heb in de lijnen van mijn handgrepen meerdere knoopjes zitten, waarachter ik mijn stuurlijnen kan bevestigen. Hiermee kan ik de boven en onderlijnen iets korter of langer maken, op de pdf van deze link staat meer uitleg, met afbeeldingen. weliswaar voor een ander type vierlijns vlieger, maar het principe is hetzelfde:

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&am...ZGg&cad=rja

Buggyen is net motor rijden, je wil steeds weer .....................................

+Quote Post
pinkeltje
plaatsen 22-11-2016, 20:41
Bericht #3

Tricken Eenlijns      

QUOTE(Bert W @ 20-11-2016, 22:49) *
Ik heb in de lijnen van mijn handgrepen meerdere knoopjes zitten, waarachter ik mijn stuurlijnen kan bevestigen. Hiermee kan ik de boven en onderlijnen iets korter of langer maken, op de pdf van deze link staat meer uitleg, met afbeeldingen. weliswaar voor een ander type vierlijns vlieger, maar het principe is hetzelfde:

ah super dat ga ik voor elkaar maken.
en dan maar hopen dat hij de lucht in gaat, i.p.v naar beneden. laugh.gif

+Quote Post
pinkeltje
plaatsen 22-11-2016, 20:41
Bericht #4

Tricken Eenlijns      

QUOTE(Bert W @ 20-11-2016, 22:49) *

ah super dat ga ik voor elkaar maken.
en dan maar hopen dat hij de lucht in gaat, i.p.v naar beneden. laugh.gif

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 17-12-2017, 16:46