Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> regels

Reply to this topicStart new topic
Camera Aan Vlieger
Tjeerd-1-lijn
plaatsen 31-05-2016, 15:29
Bericht #1

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 26-06-'15
Lid Nr.: 10.022
Online: 23-07-2016, 22:38
Eenlijns        

Ha,

Heeft er iemand een tip voor een simpel cameraatje om aan een lijn te hangen? Liefst met mogelijke verbinding naar een android telefoon?
Thanks
Go to the top of the page

+Quote Post
MartijnH707
plaatsen 31-05-2016, 17:16
Bericht #2

Groep icoon

Groep: BCH

Sinds: 18-05-'11
Uit: Den Haag
Lid Nr.: 9.051
Online: 01-11-2017, 00:46
Buggy        

BCH-nummer: H707

De verbinding is natuurlijk helemaal afhankelijk van de camera. Al vraag ik mij wel af met welk signaal je verbonden wil zijn en of dat de lengte van de lijnen kan overbruggen.

Ik heb ooit een bullit aan een lijn bevestigd met schilderstape. (laat minder sporen na dan ducttape). en de camera slingert nogal.

Daarnaast heb ik ook wel gehoord van frames die je aan je vlieger kan maken.

google anders even op "aerial kite photography" of "kite aerial photography" ik denk dat je daar heel wat informatie uit kunt halen.

Een belangrijk deel van het beantwoorden van jouw vraag ligt er ook in aan wat voor een soort vlieger wil je een camera hangen.

Wellicht ook leuk om je vraag verder te duiden en de eerste resultaten hier te delen.

+Quote Post
Tjeerd-1-lijn
plaatsen 02-06-2016, 16:41
Bericht #3

Eenlijns        

QUOTE(MartijnH707 @ 31-05-2016, 18:16) *
De verbinding is natuurlijk helemaal afhankelijk van de camera. Al vraag ik mij wel af met welk signaal je verbonden wil zijn en of dat de lengte van de lijnen kan overbruggen.

Ik heb ooit een bullit aan een lijn bevestigd met schilderstape. (laat minder sporen na dan ducttape). en de camera slingert nogal.

Daarnaast heb ik ook wel gehoord van frames die je aan je vlieger kan maken.

google anders even op "aerial kite photography" of "kite aerial photography" ik denk dat je daar heel wat informatie uit kunt halen.

Een belangrijk deel van het beantwoorden van jouw vraag ligt er ook in aan wat voor een soort vlieger wil je een camera hangen.

Wellicht ook leuk om je vraag verder te duiden en de eerste resultaten hier te delen.

Thanks,

Als ik google kom ik inderdaad van die mooie installaties tegen, waar dan weer een camera in moet. Ik stel de vraag vooral om te kijken of ik een hele simpele en leuke oplossing over het hoofd zie of niet.
Het is vooral voor de leuk, op het strand van de zomer.
De setjes die ik zie kan ik denk ik wel namaken trouwens, als ik wat heb meld ik me wel weer!

Groeten!

+Quote Post
Tjeerd-1-lijn
plaatsen 13-06-2016, 21:11
Bericht #4

Eenlijns        

Ha,

Het was inderdaad een redelijk open vraag, inmiddels ben ik overgegaan tot het kopen van een instap-KAP-Frame en een robuust compact cameraatje. Met die camera kan ik ook in het water fotograferen dus als het vliegerfotograferen niks is heb ik iig een leuke camera!
Als ik de lucht in ben geweest laat ik het wel zien!

T.

Dit bericht is bewerkt door Tjeerd-1-lijn: 13-06-2016, 21:13

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 17-12-2017, 16:45