Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> 

Reply to this topicStart new topic
Hallo Allemaal,
peteranna
plaatsen 15-05-2016, 22:53
Bericht #1

Groep: Nieuwkomer

Sinds: 15-05-'16
Lid Nr.: 18.489
Online: 20-05-2016, 16:21

Hallo allemaal,

Mijn naam is Peter, ik ben 38 jaar en kom uit het noorden van het land. Ik ben bijna getrouwd en trotse vader van 4 prachtige kinderen.
Vliegeren vind ik mooi om te doen en heb het vroeger veel op het strand gedaan, nu vlieg ik zelf van hot naar her wink.gif Kitesurfen heb ik nog nooit gedaan, vaak gezien...prachtig! Maar daar heb ik het lef niet voor....

Ik ben lid geworden omdat ik vandaag mijn buurvrouw aan het helpen was bij het uitmesten van haar schuur/garage en wij daar 2 kites en belijning gevonden hebben, waarschijnlijk van de vorige bewoner maar niemand weet waar die gebleven is.

Ik zou graag willen weten wat het precies is en het daarna te koop aanbieden aan een liefhebber.

Daarom ben ik dus hier lid geworden, ik hoop zelf wat wijzer te worden en er hier iemand blij mee te maken.

Groetjes
Peter
Go to the top of the page

+Quote Post
Bert W
plaatsen 15-05-2016, 23:16
Bericht #2

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 22-08-'06
Uit: Nijeveen
Lid Nr.: 5.682
Online: 12-10-2017, 20:51
Buggy Powerkite Zelfbouw    

Welkom en ik zou zeggen: gooi wat foto's op het forum, misschien dat iemand dan inderdaad kan vertellen om wat voor kite's het gaat.

Buggyen is net motor rijden, je wil steeds weer .....................................
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 18-10-2017, 08:29