Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> 

3 Pagina's V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
Open/master Of Fixed Bridle/depower
highlikeakite
plaatsen 29-11-2015, 20:41
Bericht #21

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 23-02-'07
Uit: Deventer
Lid Nr.: 6.324
Online: 12-03-2017, 18:33

Hallo allemaal,

als supporter van de georganiseerde buggysport kan ik me een tijd herinneren dat in het zelfde wedstrijdcircuit ook liefhebbers van de Speedwing, de S-kite, de C-Quad, de 2-lijns Peel en de zelfbouw Buggyfly naar hartelust meereden om de beste plaatsen. Die werden dan in de-Open Klasse- op een rondje gezet door Centuries Soulfly, de 1e Bora's, JoJo RS'en etc. Maar lol dat ze hadden.

Feitelijk om de rijders in de -Open Klasse- ruimte te gunnen, is er de -Master Klasse-bovenop gezet. Deze Masters kunnen elkaar daar de (banden)sporen laten zien, terwijl men in de -Open- de kans heeft zijn/haar kunnen naar persoonlijk behoeven te finetunen. Dat wellicht de eigen financiele middelen het de individuele piloot niet toestaat om materiaal aan te schaffen om door te stoten naar de Eredivisie van de BCH wat te vergemakkelijken is wellicht wel spijtig, mij lijkt het nog veel lulliger als je met jouw dure materiaal op een ronde wordt gezet door iemand die met een 4-lijns getoomde 2 seconden tent onderweg is..

Persoonlijk zou ik het erg jammer vinden als het huidig wedstrijdveld een (af)splitsing krijgt door een depowerrijdersveld toe te voegen. Autorijden is ook zonder Ferrari best leuk. Alhoewel, soms waan ik me in een Ferrari ...

Groet,

Bert

Catch the magic, catch the wind !!
Go to the top of the page

+Quote Post
Jacco Frijhoff
plaatsen 02-12-2015, 16:14
Bericht #22

Groep icoon

Groep: BCH

Sinds: 26-03-'02
Uit: Breskens
Lid Nr.: 309
Online: 03-12-2015, 01:14
Buggy Powerkite      

Ik denk zelf dat het probleem zich wel uiteindelijk zelf oplost. Helaas want ik geniet zelf toch erg van het rijden met een fixed bridle. Maarja als je mee wilt doen voor het podium, ook internationaal zal je moeten overstappen naar depower, denk ik. Kan er geen afsplitsing per klasse in fixed bridle en depower gemaakt worden? Hoe gaan andere landen dit "probleem" oplossen. Afsplitsing depower en fixed bridle zie ik ook wel zitten, kan ik weer wat leren van de masters rolleyes.gif Maar het klasse verschil is wel aanzienlijk....

Dit bericht is bewerkt door Jacco Frijhoff: 02-12-2015, 16:22

Member of Buggyteam `De Zwarte Polder`

+Quote Post
peter faas
plaatsen 04-12-2015, 00:56
Bericht #23

Groep icoon

Sinds: 26-05-'02
Uit: Stompwijk
Lid Nr.: 545
Online: 24-09-2017, 05:42
Buggy Zelfbouw Eenlijns    

Fixed Bridle en Depower van elkaar te scheiden

Ikzelf hoop uiteindelijk met depower te kunnen rijden. Niet eens zozeer voor in de races maar gewoon omdat het veiliger en relaxter lijkt.
Mensen die overstappen naar depower zullen wel nooit meer terug gaan naar fixed bridle kites.
Bij de races is een andere indeling van de races altijd nog aan te passen.
Als het alleen gaat om het scheiden van de soorten vliegers lijkt het mij een optie om de depowers een ronde minder te laten rijden.
De masters bij masters en open bij open. De depowers zetten de anderen nu meestal wel op een rondje.

Bij afvlaggen van de depower moeten de fixed bridles nog een rondje door.
of
De depowers beginnen een ronde later.

Echt winnen ga ik nooit maar racen blijf ik doen zolang het me lukt.

Groet,

Peter

H 161

+Quote Post
Matn
plaatsen 06-12-2015, 13:04
Bericht #24

Groep icoon

Sinds: 04-03-'07
Uit: Uit Leeuwarden, spot IJmuiden
Lid Nr.: 6.358
Online: 24-04-2017, 15:22
Buggy Zelfbouw      

BCH-nummer: H191

QUOTE(peter faas @ 04-12-2015, 00:56) *
De depowers zetten de anderen nu meestal wel op een rondje.

Bij afvlaggen van de depower moeten de fixed bridles nog een rondje door.
of
De depowers beginnen een ronde later.

Een ronde is natuurlijk nooit even lang en het verschil tusssen fixed en depower nooit gelijk, door een ronde extra te laten rijden trek je de hele wedstrijd uit verband.

Wil je het competitief maken dan zou je twee rijders, één met fixed de ander met depower een getimede ronde kunnen laten rijden.
Je meet het tijdsverschil en vermenigvuldigd dit met het aantal te verwachten aantal ronden, de tijd die hieruit komt is je de handicap.
Om de wedstrijd spannend te laten verlopen is het leuker te strijden tot de finisch, de depower zouden dan dus later starten.

Dit lijkt mij een tamelijk eenvoudige manier op de competitie terug te brengen zonder het hele rijdersveld door elkaar te gooien, het verschil in kunde tussen Masters en Open is daarvoor mijn inziens te groot en voor meerdere cups het totale rijdersveld te klein.

Een niet te vergeten voordeel is dat een wedstrijd door een inhalend karakter ook veel spannender wordt om aan deel te nemen, er is niet meteen na de start al een grote voorsprong, ook wordt het voor de kijkers veel spannender.

+Quote Post
Erik K.
plaatsen 07-12-2015, 23:31
Bericht #25

Groep icoon

Sinds: 27-09-'04
Uit: Den Haag
Lid Nr.: 3.382
Online: 19-07-2017, 21:24
Buggy Zelfbouw      

BCH-nummer: H60

Als de depowers zo snel zijn, krijg je dan niet vanzelf een schifting tussen depower en fixed bridle?

De komst van depower in de buggy is een evolutie, zoals je dat iedere paar jaar wel ziet binnen de sport en dat is goed.
Eerst moest je van kruiwgenwielen naar bigfoots, zonder schijven ben je op sommige stranden in principe ook kansloos voor eremetaal.
Zo is het spelletje, de beste piloot met het beste, op die race afgestemde materiaal (en soms een dosis geluk) wint. Volgens mij is het nooit anders geweest. Ieder jaar is er wel een nieuw product dat je MOET hebben als je voorin wilt eindigen toch? Gesponsorde rijders hebben als eerste het beste materiaal, Razor, Yakuza, Vapor, geknepen sidebars, schijfwielen, en nu depower. Onder die groep vind je de ervaren en gedreven piloten die ook telkens hun eigen grenzen verleggen om voorin te eindigen, ook op internationaal niveau.

Ik maak me daarom vooral zorgen om de veiligheid en het plezier als je Open en Master bij elkaar zet. Zoals al eerder door anderen is gezegd, Masters hebben over het algemeen een andere mindset tijdens een race. Je wilt denk ik geen onervaren depower-rijders tussen een groep Europese toppers hebben die onderling op het scherpst van de snede rijden en elkaar met een big smile geen centimeter ruimte gunnen.

En als je dan depower en fixed bridle in een aparte klasse zet, wat doe je dan met de volgende ®evolutie? Nog meer klasses? Op zich wel leuk want dan kan je iedereen een beker geven tijdens de prijsuitreiking wink.gif. Nu al heb je in de Open klasse soms 10 prijzen te vergeven: heren, dames, junioren en een 45+. Hoeveel rijders staan er ook al weer aan de start? Met nog 2 subklasses ben je een heel eind...

Als je al iets wilt doen, dan zou naar mijn persoonlijke mening een handicap in de puntentelling misschien kunnen werken, zoals je dat ook in sommige zeilwedstrijden ziet. Maar ook dat systeem moet je dan eens in de 2 a 3 jaar of zo bijstellen vanwege de volgende nieuwigheden.

Het is een lastig verhaal waarbij je je misschien moet afvragen wat je op lange termijn daadwerkelijk wint wanneer je de boel overhoop gooit...

My personal cents,

Erik

PS. Weet je, ik verlang nog vaak terug naar de VPriders Cup. Gewoon tijdens een NK in onderling verband knokken voor die eigen, meest prestigeuze beker ooit zonder dat je daarvoor perse hoog in het NK hoeft te eindigen. Altijd fantastische battles, adrenaline en big fun. Zouden meer mensen kunnen doen wink.gif...

+Quote Post
Jordi
plaatsen 08-12-2015, 14:24
Bericht #26

Groep icoon

Groep: Allmost admin

Sinds: 14-01-'02
Uit: Bruinisse
Lid Nr.: 3
Online: 26-09-2017, 12:04
Buggy Kitesurf      

BCH-nummer: H46

PS. Weet je, ik verlang nog vaak terug naar de VPriders Cup. Gewoon tijdens een NK in onderling verband knokken voor die eigen, meest prestigeuze beker ooit zonder dat je daarvoor perse hoog in het NK hoeft te eindigen. Altijd fantastische battles, adrenaline en big fun. Zouden meer mensen kunnen doen wink.gif...

Lijkt me voorlopig ook de beste optie voor degene die zo graag een standaard klasse willen, samen hetzelfde materiaal kopen/al hebben en onderling beloning voor de beste regelen, wij hadden op ten duur ook een mooie pot geld voor de winnaar (iets met misverstand op Facebook tongue.gif )

Maar het is ook een mooi voorbeeld van hoe een standaard klasse compleet niet gaat werken, binnen no-time zul je ondanks het gelijkwaardige materiaal zoveel niveauverschil hebben dat de wedstrijden vreselijk saai worden.... wat mij betreft alleen geschikt als instroom klasse in de racewereld.

Handicap is naar mijn mening ook waanzin. Standaard 1 ronde aftrek voor depower... lukt je nooit om iedereen op een rondje te zetten in alle omstandigheden, hoe doe je dat op zacht zand in 4m/s wind als je grootste depowermaat een 12 is? Dat is dus het mooie aan het NK buggy, het is geen momentopname, je moet een heel jaar top zijn, ook depowers zullen op momenten in het nadeel zijn.

Racen doe je om de snelste te zijn, ga dan mensen niet straffen omdat ze in de sport investeren (geld en tijd), de rest moet dan maar beter zijn best doen.

H46

Supporting MG Kites and Racenummers.nl

+Quote Post
Erik K.
plaatsen 08-12-2015, 17:01
Bericht #27

Groep icoon

Sinds: 27-09-'04
Uit: Den Haag
Lid Nr.: 3.382
Online: 19-07-2017, 21:24
Buggy Zelfbouw      

BCH-nummer: H60

QUOTE(Jordi @ 08-12-2015, 15:24) *
...wij hadden op ten duur ook een mooie pot geld voor de winnaar...

En daardoor kon ik toch overstappen op depower biggrin.gif.

+Quote Post
speedyeagle
plaatsen 09-12-2015, 21:50
Bericht #28

Groep icoon

Sinds: 02-04-'06
Uit: Assen
Lid Nr.: 5.155
Online: 13-10-2016, 20:56
Buggy Buggy Buggy Buggy Powerkite

BCH-nummer: H003

Gewoon laten knallen........

Is de discussie uiteindelijk wie het kan betalen??

Hmmm gaat dat niet in elke sport zo? Of moet Verstappen ook een rondje eraf getrokken hebben omdat ie geen mercedes motor heeft?

Gewoon laten knallen.........

+Quote Post
Jordi
plaatsen 03-03-2016, 13:46
Bericht #29

Groep icoon

Buggy Kitesurf      

Kogel is door de kerk, BCH-leden hebben gestemd, een meerderheid heeft gestemd om depower en fixed bridle van elkaar te scheiden, vanaf volgend seizoen gaan ze dus op deze wijze racen, geen aparte recreatieve/instapklasse meer, ben benieuwd... unsure.gif

H46

+Quote Post
marcelw
plaatsen 06-03-2016, 21:31
Bericht #30

Groep icoon

Sinds: 14-01-'11
Lid Nr.: 8.955
Online: 08-03-2016, 22:47
Buggy Powerkite Zelfbouw Eenlijns  

BCH-nummer: H163

ik vind het mooi dat de fixed bridle en depower uit elkaar gehaald worden maar de manier waarop gaat in mijn ogen niet werken.
je zal een instap klasse zoals de open moeten behouden om het voor iedereen leuk en veilig te houden.de enige manier waarop dit volgens mij kan is door binnen de huidige klassen de vliegers te scheiden binnen het klassement,dus binnen de open fixed en depower en binnen de master hetzelfde.op die manier blijft iedereen op gelijke voet strijden maar behoud je een splitsing tussen ver gevorderde rijders en beginners.
maar we gaan het zien volgend jaar,of wat mij betreft vanaf volgend race weekend,die ene race die tot nu toe gereden is kan wel geschrapt worden smile.gif
groet marcel

driving the original RAMBAK2000 powerd by cooper MOTOR

+Quote Post
Jeroen P
plaatsen 07-03-2016, 09:23
Bericht #31

Groep icoon

Sinds: 02-06-'03
Uit: een bloemkool
Lid Nr.: 1.696
Online: 19-10-2016, 13:43
Buggy Tricken Tricken Tricken Tricken
BCH Examinator

QUOTE(marcelw @ 06-03-2016, 21:31) *
ik vind het mooi dat de fixed bridle en depower uit elkaar gehaald worden maar de manier waarop gaat in mijn ogen niet werken.
je zal een instap klasse zoals de open moeten behouden om het voor iedereen leuk en veilig te houden.de enige manier waarop dit volgens mij kan is door binnen de huidige klassen de vliegers te scheiden binnen het klassement,dus binnen de open fixed en depower en binnen de master hetzelfde.op die manier blijft iedereen op gelijke voet strijden maar behoud je een splitsing tussen ver gevorderde rijders en beginners.
maar we gaan het zien volgend jaar,of wat mij betreft vanaf volgend race weekend,die ene race die tot nu toe gereden is kan wel geschrapt worden smile.gif
groet marcel

Ik denk niet dat er een reel beeld is gegeven met de stemming, we hebben nog geen aantallen gezien hoeveel voors en hoeveel tegens en hoeveel daarvan zouden er daadwerkelijk racen.
Het zal allemaal wel eerlijk verlopen zijn, maar de stemming had men moeten houden onder de racers die dit seizoen hebben geraced.

Dan zou de uitslag wel anders geweest zijn.

Als je de inschrijvingen nu ziet zegt dit genoeg. dit is een doodsteek voor onze sport..

Jammer mannen,...na 16 jaar buggyen dit te moeten zien gebeuren . sad.gif

gr,
Jeroen

+Quote Post
marc ten brink
plaatsen 07-03-2016, 09:40
Bericht #32

Groep icoon

Sinds: 28-02-'02
Uit: Hoensbroek
Lid Nr.: 45
Online: 31-05-2016, 20:44

Ik zie het net zo. Sluit mij aan bij Jeroen.
Lijkt of alleen open klasse nog racelucht heeft...
Hoop dat het een toekomst heeft de depower/fixed bridle klasse
Heb mijn bedenkingen....
Groeten Marc

Sponsored by GT Race
GT Rapide++,IceKiteBike Chrono
Driven by the wind. H2

+Quote Post
Jordi
plaatsen 07-03-2016, 12:55
Bericht #33

Groep icoon

Buggy Kitesurf      

Ik denk niet dat er een reel beeld is gegeven met de stemming, we hebben nog geen aantallen gezien hoeveel voors en hoeveel tegens en hoeveel daarvan zouden er daadwerkelijk racen.
Het zal allemaal wel eerlijk verlopen zijn, maar de stemming had men moeten houden onder de racers die dit seizoen hebben geraced.

Dan zou de uitslag wel anders geweest zijn.

Als je de inschrijvingen nu ziet zegt dit genoeg. dit is een doodsteek voor onze sport..

Jammer mannen,...na 16 jaar buggyen dit te moeten zien gebeuren . sad.gif

gr,
Jeroen

Broekie... tongue.gif

Een fixedbridle klasse kan in de toekomst de oplossing zijn voor een budget klasse zodat racen niet alleen voor de mensen met een grote portemonnee is, dat is ook het enige argument war ik me in kan vinden,
maar dan blijf je met een groep zitten die met depowers wil beginnen of daarmee op recreatief niveau blijft racen en eigenlijk nergens meer terecht kan.

We hebben buiten dit alles gewoon meer deelnemers nodig, hoe krijgen we mensen enthousiast? Momenteel met zo%n kleine groep ben ik er wel voor om het idee van Erik Koldenhof weer boven tafel te halen, 1 (of hooguit 2, najaar en voorjaar) mooi raceweekend met goed weer om het NK te beslissen... pas weer een "tour" organiseren met voldoende enthousiaste deelnemers, deelnemers die niet elk weekend wachten tot de laatste minuut om in te schrijven, maar bij bekendmaking zich al voor het hele jaar inschrijven... veel te veel onzekerheid voor de organisatie ook nu, dat verdienen ze niet.

H46

+Quote Post
marcelw
plaatsen 08-03-2016, 00:01
Bericht #34

Groep icoon

Sinds: 14-01-'11
Lid Nr.: 8.955
Online: 08-03-2016, 22:47
Buggy Powerkite Zelfbouw Eenlijns  

BCH-nummer: H163

ik denk dat de GPA met hun standaard klasse best een leuk alternatief hebben voor een klasse die heel snel interessant is voor zowel de beginnende en de gevorderde rijders.
voor wat betreft de stemming,die moet je onder al je leden houden en mag je niet onder een select groepje houden maar dan wel op dringen aan de rest.in dit geval gaat het over iets wat alle leden aan gaat,ook de niet racers of misschien ga ik ooit nog eens racen leden.als je die uitsluit hebben die alle reden om de BCH vaarwel te zwaaien en dat is nu net wat we met zijn allen niet willen.
groet marcel

driving the original RAMBAK2000 powerd by cooper MOTOR

+Quote Post
davidov
plaatsen 08-03-2016, 10:47
Bericht #35

Sinds: 18-10-'03
Uit: Belgistan
Lid Nr.: 2.329
Online: 04-10-2016, 17:33
Buggy Kitesurf Flyboard Powerkite Tricken

Net nu bijna alle racers Depower kites hebben, gaan ze het hele klasse systeem omgooien? In mijn ogen: slecht idee.

De instap kost is de laatste 5 jaar enkel lager geworden. Teamriders van verschillende merken, verkopen hun kites na 1 of 2 jaar vliegen.
Deze zijn nog in zeer goede staat en voor een lage prijs! Waarom is het aantal racers dan niet gegroeid?

Ik ben benieuwd hoe jullie er uit komen voor een EK / WK selectie. Misschien moeten jullie dat systeem ook omgooien om het eerlijk te maken.
Doe net zoals in Frankrijk een selectie weekend. Top 15 Master en top 15 open, 3 dagen racen en de top 10 hiervan mag naar het EK of WK. Dat zou dan nog eens een eerlijke selectie zijn.

Ik hoorde trouwens dat ze bij het kitesurfen ook overschakelen op een handle kites klasse... Goedkopere instap hoorde ik. icon-stupid.gif

# Tetten Rauw #
Supported by: Ozone - Xxtreme - Beachshop - Vise-Racing
# Grondpennnen #

+Quote Post
Jordi
plaatsen 08-03-2016, 13:16
Bericht #36

Groep icoon

Buggy Kitesurf      

QUOTE(davidov @ 08-03-2016, 10:47) *
Net nu bijna alle racers Depower kites hebben, gaan ze het hele klasse systeem omgooien? In mijn ogen: slecht idee.

De instap kost is de laatste 5 jaar enkel lager geworden. Teamriders van verschillende merken, verkopen hun kites na 1 of 2 jaar vliegen.
Deze zijn nog in zeer goede staat en voor een lage prijs! Waarom is het aantal racers dan niet gegroeid?

Het heeft inderdaad weinig met de vliegers van doen, deze actie heeft imho ook niets te maken met het aantrekken van nieuwe rijders, maar meer met het vasthouden van leden van de bestaande club wedstrijdrijders.

QUOTE(davidov @ 08-03-2016, 10:47) *
Ik ben benieuwd hoe jullie er uit komen voor een EK / WK selectie. Misschien moeten jullie dat systeem ook omgooien om het eerlijk te maken.
Doe net zoals in Frankrijk een selectie weekend. Top 15 Master en top 15 open, 3 dagen racen en de top 10 hiervan mag naar het EK of WK. Dat zou dan nog eens een eerlijke selectie zijn.

Dat aantal rijders halen we al niet op een normale wedstrijddag, doet de KBA/FISLY pogingen om het EK/WK weer zodanig populair te krijgen dat mensen er moeite voor willen doen om er te mogen rijden ipv dat we wanhopig rijders over moeten zien te halen om aan de 10 rijders te komen?

H46

+Quote Post
davidov
plaatsen 08-03-2016, 16:28
Bericht #37

Sinds: 18-10-'03
Uit: Belgistan
Lid Nr.: 2.329
Online: 04-10-2016, 17:33
Buggy Kitesurf Flyboard Powerkite Tricken

QUOTE(Jordi @ 08-03-2016, 14:16) *
Het heeft inderdaad weinig met de vliegers van doen, deze actie heeft imho ook niets te maken met het aantrekken van nieuwe rijders, maar meer met het vasthouden van leden van de bestaande club wedstrijdrijders.

Als dit ging om het vasthouden van de huidige wedstrijdrijders, moest de stemming gebeuren binnen de wedstrijdrijders. Dit is duidelijk een plan om nieuwe racers aan te trekken. De stemming is namelijk gebeurd over alle leden.

QUOTE(Jordi @ 08-03-2016, 14:16) *
Dat aantal rijders halen we al niet op een normale wedstrijddag, doet de KBA/FISLY pogingen om het EK/WK weer zodanig populair te krijgen dat mensen er moeite voor willen doen om er te mogen rijden ipv dat we wanhopig rijders over moeten zien te halen om aan de 10 rijders te komen?

De KBA of Fisly doet heel veel poging om het EK / WK populair te krijgen. Vorig seizoen is er een berg werk verzet om het EK 2015 voor kite-buggy in te korten, de locatie's te veranderen en het startgeld omlaag te brengen. Ik denk dat alle piloten het een geslaagd EK vonden.

En in de toekomst zal er nog wat veranderen. Dit jaar is nog een overgangsjaar ivm opsplitsen locatie voor kampioenschappen voor elke klasse binnen Fisly events.

Voor 10 rijders te krijgen, hangt ook een deel af van de locatie. In 2015 hebben we veel rijders kunnen behouden (Duitsers, Nederlanders) door bepaalde veranderingen. Voor 2016, staan ze momenteel in de rij om te mogen deelnemen (Leucate / La Franqui).

# Tetten Rauw #
Supported by: Ozone - Xxtreme - Beachshop - Vise-Racing
# Grondpennnen #

+Quote Post
Jordi
plaatsen 08-03-2016, 17:13
Bericht #38

Groep icoon

Buggy Kitesurf      

QUOTE(davidov @ 08-03-2016, 16:28) *
Als dit ging om het vasthouden van de huidige wedstrijdrijders, moest de stemming gebeuren binnen de wedstrijdrijders. Dit is duidelijk een plan om nieuwe racers aan te trekken. De stemming is namelijk gebeurd over alle leden.

De voor-argumenten pleiten voor beide doelen, de argumenten voor het aantrekken van nieuwe leden vond ik twijfelachtig, daarom is voor mij het plan voornamelijk gericht op het behouden van de huidige rijders.

QUOTE(davidov @ 08-03-2016, 16:28) *
De KBA of Fisly doet heel veel poging om het EK / WK populair te krijgen. Vorig seizoen is er een berg werk verzet om het EK 2015 voor kite-buggy in te korten, de locatie's te veranderen en het startgeld omlaag te brengen. Ik denk dat alle piloten het een geslaagd EK vonden.

En in de toekomst zal er nog wat veranderen. Dit jaar is nog een overgangsjaar ivm opsplitsen locatie voor kampioenschappen voor elke klasse binnen Fisly events.

Voor 10 rijders te krijgen, hangt ook een deel af van de locatie. In 2015 hebben we veel rijders kunnen behouden (Duitsers, Nederlanders) door bepaalde veranderingen. Voor 2016, staan ze momenteel in de rij om te mogen deelnemen (Leucate / La Franqui).

Goed om te horen smile.gif Zijn er ook ergens plannen/visies te vinden voor de toekomst van de sport, zijn er doelstellingen van de KBA?

H46

+Quote Post
Bertus
plaatsen 08-03-2016, 22:49
Bericht #39

Groep icoon

Sinds: 25-03-'02
Uit: renkum
Lid Nr.: 305
Online: 16-08-2017, 06:52
Buggy Buggy Buggy    

BCH-nummer: H35

het mooie van dit alles is dat vliegerforum weer in ere herstelt wordt tongue.gif ik zeg doorgaan zo

+Quote Post
Bertus
plaatsen 08-03-2016, 22:56
Bericht #40

Groep icoon

Sinds: 25-03-'02
Uit: renkum
Lid Nr.: 305
Online: 16-08-2017, 06:52
Buggy Buggy Buggy    

BCH-nummer: H35

QUOTE(marc ten brink @ 07-03-2016, 09:40) *
Ik zie het net zo. Sluit mij aan bij Jeroen.
Lijkt of alleen open klasse nog racelucht heeft...
Hoop dat het een toekomst heeft de depower/fixed bridle klasse
Heb mijn bedenkingen....
Groeten Marc

marc wordt je nu zo bang dat je met een depower kite weer terug gaat naar de open? tongue.gif

+Quote Post

3 Pagina's V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 20-10-2017, 00:32