Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> Pass the ... regels

Lees de forum regels in het Sticky bericht deze vind je boven alle berichten in deze sectie.

6 Pagina's V  « < 4 5 6  
Closed TopicStart new topic
Pass The Ozone Frenzyfx, aanmeldtopic
sunsation
plaatsen 25-03-2008, 10:33
Bericht #101

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 09-08-'07
Uit: twente
Lid Nr.: 6.858
Online: 21-05-2008, 11:21
Powerkite Flyboard      

(powerkiter joy @ 25-03-2008, 10:05) *
ik vond het ook een goede actie van je Gerben, dat weet je, maar dan moet het wel werken.
Hoe ik aan het idee kom dat je hem zelf zoveel mogelijk probeert te houden?
nou dat zit zo......als jij tijd hebt om hier te reageren en om te kiten dan heb je ook heus wel tijd om de kite te posten want blijkbaar hebben jou prive omstandigheden hier geen invloed op, vandaar het idee.
beschouw het niet als een aanval maar ik vind het gewoon een beetje raar lopen.
en natuurlijk is het goed om mensen de kite te laten testen tijdens meetings maar dit was in eerste instantie niet de bedoeling volgens mij was het toch echt de bedoeling dat mensen hem konden lenen en bij hun eigen spot konden laten testen waardoor de kite door nog meer mensen getest kon worden (hier staat FBC natuurlijk buiten.)

Gr.Joy

Was het maar zo makkelijk, dan had je hem al gehad.
Dit staat helemaal los van elkaar.
Jammer dat je de vlieger niet meer kunt testen, maar ik kan op dit moment niet anders.

Groet. Gerben.

Pansh Ace 6m en 12m. Brunotti seat harnas.
Pass the Pansh - Pansh forum - Panshkite
Go to the top of the page

+Quote Post
powerkiter joy
plaatsen 25-03-2008, 10:43
Bericht #102

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 23-07-'06
Uit: roermond
Lid Nr.: 5.511
Online: 02-06-2011, 23:59
Kitesurf Flyboard      

(sunsation @ 25-03-2008, 10:33) *
Was het maar zo makkelijk, dan had je hem al gehad.
Dit staat helemaal los van elkaar.
Jammer dat je de vlieger niet meer kunt testen, maar ik kan op dit moment niet anders.
Groet. Gerben.

hey Gerben,
ik ga hier verder ook niet moeilijk meer over doen en wil hem misschien over een tijdje wel weer testen maar op dit moment is het water te leuk wink.gif laugh.gif
dit was dan ook de hoofdrede van het afmelden want ik heb zoals je weet er steeds begrip voor gehad en vond het ook verder geen probleem dat het iets langer duurde wink.gif .
gr.Joy

Dit bericht is bewerkt door powerkiter joy: 25-03-2008, 10:43

kites: naish raven 3 10m2, naish raven 2 16m2, fs speed 1 13m2 en een venom 2 10m2!:P
boards: een mbs comp 6,een spleene rip 38 2008 en mijn lichtweer wapen: spleene MONSTER door:P

+Quote Post
Guest_Jerome_*
plaatsen 25-03-2008, 11:20
Bericht #103

Gast

Online:

Aangezien de vlieger nog niet gestuurd gaat worden en er hier niets anders gebeurt als gekissebis wordt dit topic gesloten.

Gerben:
Je opent maar een nieuw topic op het moment dat je weer start. Dit topic blijft nog even staan en zal dan verdwijnen.

+Quote Post

6 Pagina's V  « < 4 5 6
Closed TopicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 14-12-2017, 21:56