Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> regels

4 Pagina's V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
Nieuwe Regels Voor Alle Leden Van De Bch, zoals besloten op de Algemene Ledenvergadering van 16 februari 2007
bigbear
plaatsen 03-04-2007, 20:48
Bericht #61

Groep icoon

Groep: BCH

Sinds: 27-08-'06
Uit: amersfoort
Lid Nr.: 5.706
Online: 04-07-2012, 16:54
Buggy Buggy Buggy Buggy Buggy

BCH-nummer: H333

(Jerome @ 26-02-2007, 21:17) *
Hieraan wordt binnen de KBA gewerkt dat ook die sancties en regels voor hun gelden.

Hallo Jerome, ik denk dat er wat spoed achter gezet moet worden, ik ben deze week twee dagen op ouddorp geweest en beide dagen een aantal oosterburen flinke tripjes buiten de zone zien maken.
vandaag was er een rijder met een G nummer die zich te buiten deed aan een tegekke rit, maar wel buiten de zone.
Ik heb de man gevraagd of hij bekend is/ was met de verordening aldaar, het antwoord was nein ich habe...... (sorry flauwe grap).
In mijn beste duits heb ik hem uitgelegd waar wel en waar niet, de volgende vraag was hoe zit het dan op de Brouwersdam, antwoord binnen de gestelde zone.
Deze man keek of hij het in keulen hoorde donderen.
Mijn punt nu hij rijdt met G-nummer maar is niet op de hoogte van de in Nederland geldende spelregels.
Hoe kunnen we zorgen dat iedereen, en niet aslleen de BHC leden zich gaan houden aan de afspraken het is een vreselijk lekker stukje strand wat we niet kunnen en mogen verliezen voor onze sport.

Gr Ruud ph34r.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
speedyeagle
plaatsen 12-04-2007, 18:46
Bericht #62

Groep icoon

Sinds: 02-04-'06
Uit: Assen
Lid Nr.: 5.155
Online: 13-10-2016, 20:56
Buggy Buggy Buggy Buggy Powerkite

BCH-nummer: H003

Mijn vraag is of de BCH zich alleen inzet voor westerlijke en zuiderlijke dingen of ook voor Noordelijke Buggyers als bijv locatie Lauwersoog.

+Quote Post
Jerome
plaatsen 12-04-2007, 18:52
Bericht #63

Groep icoon

Groep: Beheerder

Sinds: 14-01-'02
Uit: Utrecht
Lid Nr.: 7
Online:
Buggy Buggy
Idioot
BCH-nummer: EX H9

De BCH zet zich voor elke locatie in mits wij contact vinden met de betreffende gemeente (al dan niet met jullie hulp)

Jerome Grimminck
Stichting Vliegerforum.nl
Sponsored by: RC Hardware / TEKIN

+Quote Post
bigbear
plaatsen 12-04-2007, 19:34
Bericht #64

Groep icoon

Sinds: 27-08-'06
Uit: amersfoort
Lid Nr.: 5.706
Online: 04-07-2012, 16:54
Buggy Buggy Buggy Buggy Buggy

BCH-nummer: H333

(Jerome @ 12-04-2007, 18:52) *
De BCH zet zich voor elke locatie in mits wij contact vinden met de betreffende gemeente (al dan niet met jullie hulp)

Goedeavond Jerome je hebt mijn opmerkingen gelezen over onze oosterburen, dit is echt een probleem wat niet een twee drie getakkeld is.
Tevens hoop ik niet dat de elende in IJmuiden je ontgaan is, mocht er hulp nodig zijn ben ik altijd bereid te assisteren.

GR Ruud

+Quote Post
speedyeagle
plaatsen 12-04-2007, 20:41
Bericht #65

Groep icoon

Sinds: 02-04-'06
Uit: Assen
Lid Nr.: 5.155
Online: 13-10-2016, 20:56
Buggy Buggy Buggy Buggy Powerkite

BCH-nummer: H003

Laten we met de buggys naar het binnenhof gaan. Er moet toch plek genoeg zijn voor elke nederlander die zijn hobby wil beoefenen?
Zoals IJmuiden zijn standpunt inneemt en alleen buggyers verbied wil ik wel eens weten welke criteria ze hanteren en of er juridisch iets mee te doen valt. Proefproces? En mogen ze zomaar bepaalde strandgasten verbieden? Op welke grond mag dat volgens de wet?

En met 40.000 handtekeningen kom je aan de orde in de tweede kamer.

Dit bericht is bewerkt door speedyeagle: 12-04-2007, 20:51

+Quote Post
Jerome
plaatsen 12-04-2007, 20:56
Bericht #66

Groep icoon

Online:
Buggy Buggy
Idioot

Simpel paar artikelen zijn buggy's per direct te verbieden ...

- Ongeremd voertuig
- Voertuig zonder vergunning op strand
- Gevaarlijke activiteiten
- enz enz enz

Dan heb je nog bestemmings plannen, natuur & fauna wet

Ps .. er was iemand die ons in contact zou brengen betreffende IJmuiden maar van deze persoon vernemen we niets meer dus gaan we zelf maar aktie ondernemen.

Overigens wordt IJmuiden verboden gebied dan gaat ook hier de betreffende regels gelden voor alle leden van de BCH en houdt dus in : Niet meer rijden daar zolang de BCH aan het onderhandelen is. Maaar vooralsnog hebben we geen officieel document gevonden waarin duidelijk staat dat de sport daar verboden is.

Jerome Grimminck

+Quote Post
KiteJ-W
plaatsen 12-04-2007, 21:13
Bericht #67

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 06-11-'02
Uit: Oostrum (LB)
Lid Nr.: 1.165
Online: 15-03-2013, 16:17
Buggy Powerkite
Idioot
BCH-nummer: H-44

BCH,

zijn er mails/communicatie uitgegaan naar de GPA over de zonerginswijzigingen betreft Ouddorp en de Brouwersdam? De GPA heeft verschillende onderdelen, de afdeling hier net over de grens moet denk ik op korte termijn echt ingelicht worden aangezien de Mei-vakantie en de zomervakantie eraan komen.
Wellicht dat jullie via Jens, president GPA, iets kunt bereiken binnen de GPA leden? Jerome heeft goede contacten met Jens.

Ciao,
Jan-Willem

+Quote Post
davidov
plaatsen 12-04-2007, 22:10
Bericht #68

Sinds: 18-10-'03
Uit: Belgistan
Lid Nr.: 2.329
Online: 04-10-2016, 17:33
Buggy Kitesurf Flyboard Powerkite Tricken

Ik hoorde dat er al mail's richting DE en BE verstuurd zouden zijn.

Echter zijn er maar een paar Belgen die in nederland komen en deze weten ook wel van de zone!

# Tetten Rauw #
Supported by: Ozone - Xxtreme - Beachshop - Vise-Racing
# Grondpennnen #

+Quote Post
Jerome
plaatsen 13-04-2007, 18:17
Bericht #69

Groep icoon

Online:
Buggy Buggy
Idioot

(Jerome @ 12-04-2007, 21:56) *
Simpel paar artikelen zijn buggy's per direct te verbieden ...

- Ongeremd voertuig
- Voertuig zonder vergunning op strand
- Gevaarlijke activiteiten
- enz enz enz

Dan heb je nog bestemmings plannen, natuur & fauna wet
Ps .. er was iemand die ons in contact zou brengen betreffende IJmuiden maar van deze persoon vernemen we niets meer dus gaan we zelf maar aktie ondernemen.
Overigens wordt IJmuiden verboden gebied dan gaat ook hier de betreffende regels gelden voor alle leden van de BCH en houdt dus in : Niet meer rijden daar zolang de BCH aan het onderhandelen is. Maaar vooralsnog hebben we geen officieel document gevonden waarin duidelijk staat dat de sport daar verboden is.

Edit .... er blijkt wel degelijk contact te zijn helaas houdt de gemeente enig contact erg af.

Jerome Grimminck

+Quote Post
kitekeeter
plaatsen 14-04-2007, 11:34
Bericht #70

Sinds: 15-04-'05
Uit: wijk aan zee, castricum
Lid Nr.: 3.972
Online: 25-08-2009, 14:20
Buggy Flyboard Powerkite Zelfbouw Eenlijns

hey

ja dat is niet zo heel fijn natuurlijk maarja. hoe zit hetnu met wijk aan zee mogen we daar wel gewoon buggyen en kiten doen of niet. is het daar nu ook verboden want dat is dan niet zo mooi en ik snap het niet van die wet natuur en founa want corus is niet bepaald de beste plek voor natuur en founa toch of wel soms?????

laters

Jerome

laters kitekeeter

+Quote Post
soyuz
plaatsen 14-06-2008, 09:53
Bericht #71

Sinds: 18-05-'08
Uit: Antwerpen
Lid Nr.: 7.527
Online: 18-04-2010, 14:44
Powerkite Buggy

we hebben gewoon te weinig plek, het eerste moment dat je de kans ziet verhuizen naar zweden ofzo, of een of andere zoutwoestijn in Amerika....

Gezocht: Wind!
Kites: -- NPW5 2.3m / HQ Beamer III 3.0m / HQ Crossfire II 5.0 m /Peter-lynn C-Quad 6.3 / Ozone Flow 3.0m---
Rides: -- Peterlynn competition XR+ --

+Quote Post
john pendersssss
plaatsen 18-08-2009, 10:44
Bericht #72

Sinds: 29-08-'08
Uit: r.dam
Lid Nr.: 7.773
Online: 19-04-2012, 10:30
Flyboard Flyboard Kitesurf Buggy Zelfbouw

vraag 1:

de zone voor het Autostrand is nog niet vastgesteld wat ik begreep in de laatste ALV.
maar zo staat het er al wel...
er rijdt als voorbeeld haast elke zondag een clubje maar wel buiten de zone %speelt%

maar wat ik nou niet begrijp ga ik naar oostvoorne
moet ik me aan regelshouden [zone] wat ik dan wel doe met me buggy zonder bch numer
maar sta op me flyboard dan zoek ik hards stukken zand op met of zonder zone intreceet me niet
terwel mr de kitesurfer uitgebreit in het natuurgebied bezig is icon-superkots.gif
maar ga ik naar de overkant de SLUFTER welke regels unsure.gif
en die paalen op oostvoorne egt levensgevaarlijk voor iedervliegerraar notworking.gif
gr john

Dit bericht is bewerkt door john pendersssss: 18-08-2009, 10:52

landfun

+Quote Post

4 Pagina's V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 17-10-2017, 04:56