Nieuwe Regels Voor Alle Leden Van De Bch, zoals besloten op de Algemene Ledenvergadering van 16 februari 2007 |
Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
|
Post hier je favoriete vliegerlocatie, liefst met zoveel mogelijk info. Ook vragen over locatie's kan je hier plaatsen. |
![]() ![]() |
Nieuwe Regels Voor Alle Leden Van De Bch, zoals besloten op de Algemene Ledenvergadering van 16 februari 2007 |
03-04-2007, 19:48
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 27-08-'06 Uit: amersfoort Lid Nr.: 5.706 Online: Vandaag, 13:02 Buggy Buggy Buggy Buggy Buggy |
Hieraan wordt binnen de KBA gewerkt dat ook die sancties en regels voor hun gelden. Hallo Jerome, ik denk dat er wat spoed achter gezet moet worden, ik ben deze week twee dagen op ouddorp geweest en beide dagen een aantal oosterburen flinke tripjes buiten de zone zien maken. vandaag was er een rijder met een G nummer die zich te buiten deed aan een tegekke rit, maar wel buiten de zone. Ik heb de man gevraagd of hij bekend is/ was met de verordening aldaar, het antwoord was nein ich habe...... (sorry flauwe grap). In mijn beste duits heb ik hem uitgelegd waar wel en waar niet, de volgende vraag was hoe zit het dan op de Brouwersdam, antwoord binnen de gestelde zone. Deze man keek of hij het in keulen hoorde donderen. Mijn punt nu hij rijdt met G-nummer maar is niet op de hoogte van de in Nederland geldende spelregels. Hoe kunnen we zorgen dat iedereen, en niet aslleen de BHC leden zich gaan houden aan de afspraken het is een vreselijk lekker stukje strand wat we niet kunnen en mogen verliezen voor onze sport. Gr Ruud |
|
|
|
12-04-2007, 17:46
Bericht
|
|
![]() ![]() Groep: BCH Sinds: 02-04-'06 Uit: Assen Lid Nr.: 5.155 Online: Vandaag, 14:42 Buggy Buggy Powerkite Zelfbouw BCH-nummer: H003 |
Mijn vraag is of de BCH zich alleen inzet voor westerlijke en zuiderlijke dingen of ook voor Noordelijke Buggyers als bijv locatie Lauwersoog.
|
|
|
|
|
|
|
12-04-2007, 17:52
Bericht
|
|
![]() ![]() Groep: Beheerder Sinds: 14-01-'02 Uit: Utrecht Lid Nr.: 7 Online: Buggy Buggy Idioot BCH-nummer: EX H9 |
De BCH zet zich voor elke locatie in mits wij contact vinden met de betreffende gemeente (al dan niet met jullie hulp)
|
|
|
|
|
|
|
12-04-2007, 18:34
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 27-08-'06 Uit: amersfoort Lid Nr.: 5.706 Online: Vandaag, 13:02 Buggy Buggy Buggy Buggy Buggy |
De BCH zet zich voor elke locatie in mits wij contact vinden met de betreffende gemeente (al dan niet met jullie hulp) Goedeavond Jerome je hebt mijn opmerkingen gelezen over onze oosterburen, dit is echt een probleem wat niet een twee drie getakkeld is. Tevens hoop ik niet dat de elende in IJmuiden je ontgaan is, mocht er hulp nodig zijn ben ik altijd bereid te assisteren. GR Ruud |
|
|
|
12-04-2007, 19:41
Bericht
|
|
![]() ![]() Groep: BCH Sinds: 02-04-'06 Uit: Assen Lid Nr.: 5.155 Online: Vandaag, 14:42 Buggy Buggy Powerkite Zelfbouw BCH-nummer: H003 |
Laten we met de buggys naar het binnenhof gaan. Er moet toch plek genoeg zijn voor elke nederlander die zijn hobby wil beoefenen? Zoals IJmuiden zijn standpunt inneemt en alleen buggyers verbied wil ik wel eens weten welke criteria ze hanteren en of er juridisch iets mee te doen valt. Proefproces? En mogen ze zomaar bepaalde strandgasten verbieden? Op welke grond mag dat volgens de wet? En met 40.000 handtekeningen kom je aan de orde in de tweede kamer. Dit bericht is bewerkt door speedyeagle: 12-04-2007, 19:51 |
|
|
|
|
|
|
12-04-2007, 19:56
Bericht
|
|
![]() ![]() Groep: Beheerder Sinds: 14-01-'02 Uit: Utrecht Lid Nr.: 7 Online: Buggy Buggy Idioot BCH-nummer: EX H9 |
Simpel paar artikelen zijn buggy's per direct te verbieden ... - Ongeremd voertuig - Voertuig zonder vergunning op strand - Gevaarlijke activiteiten - enz enz enz Dan heb je nog bestemmings plannen, natuur & fauna wet Ps .. er was iemand die ons in contact zou brengen betreffende IJmuiden maar van deze persoon vernemen we niets meer dus gaan we zelf maar aktie ondernemen. Overigens wordt IJmuiden verboden gebied dan gaat ook hier de betreffende regels gelden voor alle leden van de BCH en houdt dus in : Niet meer rijden daar zolang de BCH aan het onderhandelen is. Maaar vooralsnog hebben we geen officieel document gevonden waarin duidelijk staat dat de sport daar verboden is. |
|
|
|
|
|
|
12-04-2007, 20:13
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 06-11-'02 Uit: Oostrum (LB) Lid Nr.: 1.165 Online: 19-04-2010, 15:29 Buggy Powerkite Idioot BCH-nummer: H-44 |
BCH, zijn er mails/communicatie uitgegaan naar de GPA over de zonerginswijzigingen betreft Ouddorp en de Brouwersdam? De GPA heeft verschillende onderdelen, de afdeling hier net over de grens moet denk ik op korte termijn echt ingelicht worden aangezien de Mei-vakantie en de zomervakantie eraan komen. Wellicht dat jullie via Jens, president GPA, iets kunt bereiken binnen de GPA leden? Jerome heeft goede contacten met Jens. |
|
Ciao,
Jan-Willem |
|
|
|
|
12-04-2007, 21:10
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 18-10-'03 Uit: stabroek (be) Lid Nr.: 2.329 Online: Vandaag, 12:20 Buggy Kitesurf Flyboard Powerkite Tricken |
Ik hoorde dat er al mail's richting DE en BE verstuurd zouden zijn. Echter zijn er maar een paar Belgen die in nederland komen en deze weten ook wel van de zone! |
|
If you ain’t scared, you ‘re not going fast enough! Sponsored by: Ozone & Beachshop & Vise-Racing * JD-zone * |
|
|
|
|
13-04-2007, 17:17
Bericht
|
|
Simpel paar artikelen zijn buggy's per direct te verbieden ... - Ongeremd voertuig - Voertuig zonder vergunning op strand - Gevaarlijke activiteiten - enz enz enz Dan heb je nog bestemmings plannen, natuur & fauna wet Ps .. er was iemand die ons in contact zou brengen betreffende IJmuiden maar van deze persoon vernemen we niets meer dus gaan we zelf maar aktie ondernemen. Overigens wordt IJmuiden verboden gebied dan gaat ook hier de betreffende regels gelden voor alle leden van de BCH en houdt dus in : Niet meer rijden daar zolang de BCH aan het onderhandelen is. Maaar vooralsnog hebben we geen officieel document gevonden waarin duidelijk staat dat de sport daar verboden is. Edit .... er blijkt wel degelijk contact te zijn helaas houdt de gemeente enig contact erg af. |
|
|
|
|
|
|
14-04-2007, 10:34
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 15-04-'05 Uit: wijk aan zee, castricum Lid Nr.: 3.972 Online: 25-08-2009, 13:20 Buggy Flyboard Powerkite Zelfbouw Eenlijns |
hey ja dat is niet zo heel fijn natuurlijk maarja. hoe zit hetnu met wijk aan zee mogen we daar wel gewoon buggyen en kiten doen of niet. is het daar nu ook verboden want dat is dan niet zo mooi en ik snap het niet van die wet natuur en founa want corus is niet bepaald de beste plek voor natuur en founa toch of wel soms????? laters Jerome |
|
laters kitekeeter
|
|
|
|
|
14-06-2008, 08:53
Bericht
|
|
|
Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 18-05-'08 Uit: Antwerpen Lid Nr.: 7.527 Online: 18-04-2010, 13:44 Powerkite Buggy |
we hebben gewoon te weinig plek, het eerste moment dat je de kans ziet verhuizen naar zweden ofzo, of een of andere zoutwoestijn in Amerika....
|
|
Gezocht: Wind!
Kites: -- NPW5 2.3m² / HQ Beamer III 3.0m² / HQ Crossfire II 5.0 m² /Peter-lynn C-Quad 6.3 / Ozone Flow 3.0m²--- Rides: -- Peterlynn competition XR+ -- |
|
|
|
|
18-08-2009, 09:44
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 29-08-'08 Uit: r.dam Lid Nr.: 7.773 Online: 04-08-2010, 10:40 Flyboard Flyboard Kitesurf Buggy Zelfbouw |
QUOTE vraag 1: de zone voor het Autostrand is nog niet vastgesteld wat ik begreep in de laatste ALV. maar zo staat het er al wel... er rijdt als voorbeeld haast elke zondag een clubje maar wel buiten de zone %speelt% maar wat ik nou niet begrijp ga ik naar oostvoorne moet ik me aan regelshouden [zone] wat ik dan wel doe met me buggy zonder bch numer maar sta op me flyboard dan zoek ik hards stukken zand op met of zonder zone intreceet me niet terwel mr de kitesurfer uitgebreit in het natuurgebied bezig is maar ga ik naar de overkant de SLUFTER welke regels en die paalen op oostvoorne egt levensgevaarlijk voor iedervliegerraar gr john Dit bericht is bewerkt door john pendersssss: 18-08-2009, 09:52 |
|
Sponsored by Peter Lynn 8 12 19
TRAMPA custom peterLYNN RAECTOR 2.2/3.8/8.3 phantom 18m venom II 10m Brunotti185kiteboot TRIBAL 4.0m kitewing eigenbouwmonsterbuggy top speed ouddorp07 111.4 km/p romo09 79.4 km/p oostvoore09 99.1km/p |
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Actuele tijd: 09-09-2010, 14:54 |