Aankoopadvies Peter Lynn Reactor 6.4 |
Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
Of je het nou doet met een Nasawing, een C-quad, racemat of met een Speedwing, het gaat om de power, de snelheid en de kick. En we praten er hier over. |
![]() ![]() |
Aankoopadvies Peter Lynn Reactor 6.4 |
![]()
Bericht
|
|
Groep: Nieuwkomer Sinds: 16-07-'06 Lid Nr.: 5.478 Online: 13-04-2017, 12:29 Zelfbouw Powerkite Eenlijns ![]() |
Hoi, Vroeger veel aan het zelfbouwen geweest, toen een aantal jaren de spullen op zolder gehad. Nu heb ik laatst een 4 lijns matras van iemand gekregen en ik ben meteen weer verkocht. Nu kwam ik ergens een Peter Lynn Reactor 6.4 tegen en ik vroeg me af of dat een goede vlieger is voor mijn activiteiten: vooralsnog heb ik geen buggy een zie dat er ook niet zo snel van komen. Zal dus voornamelijk om powerkiten op het strand gaan. Ik kan de vlieger voor € 100,- overnemen zonder lijnen en handles. Hij ziet er netjes onderhouden uit Maar dus vooral mijn belangrijkste vraag is dit een vlieger waar je als powerkiter mee uit de voeten kunt of is hij dan bijvoorbeeld veel te groot of zijn er andere zaken waar ik rekening mee moet houden? Alvast bedankt EJ |
|
|
![]()
Bericht
|
|
![]() ![]() Groep: Allmost admin Sinds: 14-01-'02 Uit: Bruinisse Lid Nr.: 3 Online: 26-09-2017, 12:04 Buggy Kitesurf BCH-nummer: H46 ![]() |
Hoi, Vroeger veel aan het zelfbouwen geweest, toen een aantal jaren de spullen op zolder gehad. Nu heb ik laatst een 4 lijns matras van iemand gekregen en ik ben meteen weer verkocht. Nu kwam ik ergens een Peter Lynn Reactor 6.4 tegen en ik vroeg me af of dat een goede vlieger is voor mijn activiteiten: vooralsnog heb ik geen buggy een zie dat er ook niet zo snel van komen. Zal dus voornamelijk om powerkiten op het strand gaan. Ik kan de vlieger voor € 100,- overnemen zonder lijnen en handles. Hij ziet er netjes onderhouden uit Maar dus vooral mijn belangrijkste vraag is dit een vlieger waar je als powerkiter mee uit de voeten kunt of is hij dan bijvoorbeeld veel te groot of zijn er andere zaken waar ik rekening mee moet houden? Alvast bedankt EJ Als je er een beetje achteraan wilt slepen heb je hier een prima vlieger aan en evt later in de buggy ook bruikbaar, in de te koop afdeling heeft leegwater er ook nog een paar te koop staan als je een kleinere wilt |
|
|
|
|
![]() ![]() |
Actuele tijd: 26-04-2018, 12:36 |