Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> 

2 Pagina's V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
Peter Lynn And Low End, Ik snap de uitspraken niet meer.
jt van dorp
plaatsen 05-06-2006, 21:21
Bericht #21

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 02-06-'02
Uit: Elburg
Lid Nr.: 570
Online: 04-10-2012, 07:46
Flyboard Kitesurf Buggy    

Hier moet ik toch echt even op reageren

venom 13, de PL kite met toch een behoorlijke low end voor PL zijn doen, mensen aan een 12 tube moesten vol trappen, daarnaast voeren er een aantal 7 meter waroo´s. Ik moest echt gewoon sinussen voor een beetje power.

Geloof mij, ik heb behoorlijk veel kites gevlogen en PL moet je gewoon een maat groter vliegen dan de rest. En zeker in 8 of 9 knopen kom je niet lekker weg als je wat teveel gewicht hebt.....
Go to the top of the page

+Quote Post
jelmerboy
plaatsen 06-06-2006, 13:42
Bericht #22

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 04-04-'04
Uit: almere
Lid Nr.: 2.710
Online: Gisteren, 11:14
Flyboard Kitesurf Powerkite    

(jt van dorp @ 05-06-2006, 22:21) *
Hier moet ik toch echt even op reageren

venom 13, de PL kite met toch een behoorlijke low end voor PL zijn doen, mensen aan een 12 tube moesten vol trappen, daarnaast voeren er een aantal 7 meter waroo´s. Ik moest echt gewoon sinussen voor een beetje power.

Geloof mij, ik heb behoorlijk veel kites gevlogen en PL moet je gewoon een maat groter vliegen dan de rest. En zeker in 8 of 9 knopen kom je niet lekker weg als je wat teveel gewicht hebt.....

Idd, Maar als je eenmaal op snelheid was was het wel lekker:O
En 8 of 9 knopen betreft... Forget it blink.gif kom je met geen enkele venom weg denk ik
Het is gewoon niet in verhouding, je kan net varen... maar je springt wel meteen 3 a 4 meter...

Go to the top of the page

+Quote Post

2 Pagina's V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 17-07-2018, 18:28