Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> regels

5 Pagina's V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
Policy Verandering
Jerome
plaatsen 26-06-2010, 11:17
Bericht #81

Groep icoon

Groep: Beheerder

Sinds: 14-01-'02
Uit: Utrecht
Lid Nr.: 7
Online:
Buggy Buggy      
Idioot
BCH-nummer: EX H9

En dat was niet meer nodig aangezien je hiermee post nummer 5 maakte en dus tot de kliek behoort smile.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Bompa
plaatsen 31-05-2011, 17:24
Bericht #82

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 11-10-'10
Uit: Maastricht
Lid Nr.: 8.894
Online: 06-01-2014, 12:44
Powerkite        

Beste moderators,

Zou ik dan ook een vliegertje te koop mogen zetten ?
Ik bezoek het forum ook regelmatig omdat ik vliegeren machtig mooi vindt.
Maar helaas nog niet genoeg postings.........

vr. gr.

Bompa

+Quote Post
Jordi
plaatsen 31-05-2011, 17:30
Bericht #83

Groep icoon

Groep: Allmost admin

Uit: Bruinisse
Lid Nr.: 3
Online: 13-04-2017, 11:18
Buggy Kitesurf      

BCH-nummer: H46

QUOTE(Bompa @ 31-05-2011, 17:15) *
Beste moderators,

Zou ik dan ook een vliegertje te koop mogen zetten ?
Ik bezoek het forum ook regelmatig omdat ik vliegeren machtig mooi vindt.
Maar helaas nog niet genoeg postings.........

vr. gr.

Bompa

Nu dus wel smile.gif

+Quote Post
KitingRuben
plaatsen 31-05-2011, 17:40
Bericht #84

Sinds: 12-04-'11
Lid Nr.: 9.019
Online: 22-07-2015, 16:09
Flyboard Powerkite Buggy Flyboard Powerkite

hmm.... ik zit nu een tijdje op vliegerforum en ik vind het niet erg als mensen alleen een te koop topic plaatsen en dan weer stoppen (zitten wel eens leuke dingen tussen tongue.gif) maar dan heb je idd wel het probleem dat je heel veel leden krijgt ik heb hier wel een oplossing voor: zorgen dat je kan zien wanneer iemand meer dan 2 maanden niet online op vliegerforum is geweest en dan kun je dat zien en dan kun je iedereen die 2 maanden niet online is geweest van vliegerforum verwijderen of eerst een waarschuwing sturen en als hij hier na een maand niet op reageert alsnog verwijderen en dan moet iedereen die meer dan 2 maanden niet online gaat zijn dat zeggen in een PB tegen een leider van vliegerforum en zo hoe je je ledenaantal alleen bij leden die actief zijn (zo deed ik dat ook altijd in een spel en dat werkte top!!!) wat vinden jullie hiervan leiders?

+Quote Post
Rene
plaatsen 31-05-2011, 19:11
Bericht #85

Groep icoon

Groep: Moderator

Uit: Glanerbrug
Lid Nr.: 12
Online:

Wij kunnen al zien hoe lang iemand niet online is geweest, maar of dat een reden is om hem na bv 2 maand te bannen/uit te schrijven als lid lijkt mij nou niet de geode oplossing.
Iemand kan zich registreren en dan gewoon gewoon als gast berichten lezen.

+Quote Post
kitingDodo
plaatsen 01-06-2011, 00:05
Bericht #86

Sinds: 26-08-'09
Uit: Deventer
Lid Nr.: 8.350
Online: 05-05-2016, 13:01
Powerkite Powerkite      

QUOTE(Rene @ 31-05-2011, 19:02) *
Wij kunnen al zien hoe lang iemand niet online is geweest, maar of dat een reden is om hem na bv 2 maand te bannen/uit te schrijven als lid lijkt mij nou niet de geode oplossing.

Helemaal mee eens. Heb je een accountje waarop je al jaren post, ben je een tijdje ziek of op reis, is je account er niet meer! Daar gaan al je contacten die je nieuwe aan te maken identiteit niet kennen. En verkopen kun je de eerste tijd ook niet.

Je kunt ten alle tijde zien hoelang iemand lid is, dus waarom niet ook nieuwe leden gewoon iets laten verkopen? Desnoods een tijdelijk lidmaatschap of de advertentie max. 2 maanden laten staan, waarna hij automatisch verwijderd wordt en opnieuw ingebracht dient te worden.

Persoonlijk vind ik dit alles gewoon overregulatie. Een potentiele koper die 'volwassen' genoeg is om zelfstandig te kopen, is ook 'volwassen' genoeg om zijn neus te stoten, of om uit zijn doppen te kijken. Niet anders dan op marktplaats, e-bay of waar dan ook. Scheelt de moderatoren ook nog een boel kopzorgen en werk lijkt me.

+Quote Post
Rene
plaatsen 01-06-2011, 05:35
Bericht #87

Groep icoon

Groep: Moderator

Uit: Glanerbrug
Lid Nr.: 12
Online:

QUOTE(kitingDodo @ 31-05-2011, 23:56) *
'volwassen' genoeg

We hebben in de begin periode veel accounts gehad die om 8 uur werden aangemaakt, 8.01 was er wat te koop gezet en je zag ze never en nooit niet meer terug.
Vandaar die 5 postings.... Maar als iemand netjes vraagt wil een mod/admin de teller wel wat vooruit zetten rolleyes.gif

+Quote Post
RJdeJong
plaatsen 05-10-2016, 07:50
Bericht #88

Groep: Nieuwkomer

Sinds: 30-09-'16
Uit: Lelystad
Lid Nr.: 23.446
Online: 13-10-2016, 07:28
Kitesurf Buggy      

QUOTE(tinus @ 25-10-2005, 21:56) *
ik vind het ook een verhaal met meerdere scherpe kanten. Ik weet nog dat ik in het begin ook nog niets toe te voegen had, en hier kwam om wat te kopen. Na de aankoop ben ik hier nog wat vaker geweest en heb het toen daarbij gelaten. Tot ik een maand geleden een buggy wilde kopen. Toen had ik spijt omdat ik er niet zo vaak gekeken had en veel leuks gemist had. Sinds die maand geleden kijk ik dagelijks, en kan soms ook meepraten in topics. Maar ik kwam er dus via de koop/verkoop sectie. rolleyes.gif

Ook ben er slachtoffer van ......,
Ik heb wat te koop en ben op zoek naar spullen.
Maar dit schrikt dus af en zoek maar op andere forums.

+Quote Post
Jordi
plaatsen 05-10-2016, 15:28
Bericht #89

Groep icoon

Groep: Allmost admin

Uit: Bruinisse
Lid Nr.: 3
Online: 13-04-2017, 11:18
Buggy Kitesurf      

BCH-nummer: H46

QUOTE(RJdeJong @ 05-10-2016, 08:50) *
Ook ben er slachtoffer van ......,
Ik heb wat te koop en ben op zoek naar spullen.
Maar dit schrikt dus af en zoek maar op andere forums.

Punt1 Het forum draait nog, maar daar is alles mee gezegd, het wordt sinds de komst van facebook helaas niet veel meer bezocht. Hier zouden we wel wat aan kunnen doen, maar eigenaar Vliegerop wil er geen moeite meer aan besteden, noch afstand doen van de database/server.

Punt2 De te koop/gezocht afdeling is oorspronkelijk bedoeld als dienst voor actieve bezoekers van dit forum, het is geen marktplaats waar elke bedrieger een nep accountje kan aanmaken en zijn gang kan gaan of mensen die hier alleen komen om hun handel te slijten, dat deze regel afschrikt is volledig de bedoeling. Als mensen hier langer lid zijn en regelmatig meelezen kunnen de admins een uitzondering maken en toch toegang geven.

+Quote Post
wenzel
plaatsen 09-10-2016, 22:34
Bericht #90

Sinds: 02-11-'04
Uit: Antwerpen - België
Lid Nr.: 3.526
Online: 26-05-2017, 08:59
Buggy        

via facebook heeft iedereen praktisch direct contact met iedereen en zoals gezegd is dit niet echt zo goed.
dat er regels zijn lijkt me logisch, maar zelf kom ik hier spijtig genoeg ook minder en minder...

+Quote Post

5 Pagina's V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 30-05-2017, 11:56