Speed 3 Of 4 ? |
Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
Flyboarden en Mountainboarden is het onderwerp hier. Te koop aanbieden is hier niet toegestaan, daar is het te koop forum voor. Foto's plaatsen is hier niet mogeljik. Een link erheen uiteraard wel. |
![]() ![]() |
Speed 3 Of 4 ? |
![]()
Bericht
|
|
Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 09-07-'11 Uit: Helden Lid Nr.: 9.099 Online: 14-06-2015, 21:43 ![]() |
hoi ik ga een nieuwe kite kopen ik twijfel tussen de speed 3 15 delux of de speed 4 10 delux ik wil er mee freestylen landboarden |
|
|
![]()
Bericht
|
|
![]() Groep: Vaste Bezoeker Sinds: 04-03-'10 Uit: Geldrop Lid Nr.: 8.582 Online: 11-08-2013, 12:06 ![]() |
Je gooit op 2 of 3 forums dezelfde vraag...... er komt ook 2 a 3x hetzelfde antwoord: waarom 2 kites vergelijken met zo`n enorm verschil in oppervlakte ????? de 1 is een stormmaat en de ander bijna een low wind kite Je kunt deze 2 kites en maten bijna niet met elkaar vergelijken.... een passend antwoord op je vraag is dan ook bijna niet te geven. wil je in het binnenland, of aan de kust kiten ?? met welke windkracht wil je gaan kiten ?? voor freestyle heb je airtime nodig, en hangtime... |
|
|
![]()
Bericht
|
|
Groep: Nieuwkomer Sinds: 10-04-'17 Lid Nr.: 28.796 Online: 12-04-2017, 06:44 Flyboard Flyboard Eenlijns Zelfbouw Kitesurf ![]() |
Je gooit op 2 of 3 forums dezelfde vraag...... er komt ook 2 a 3x hetzelfde antwoord: waarom 2 kites vergelijken met zo`n enorm verschil in oppervlakte ????? de 1 is een stormmaat en de ander bijna een low wind kite Je kunt deze 2 kites en maten bijna niet met elkaar vergelijken.... een passend antwoord op je vraag is dan ook bijna niet te geven. wil je in het binnenland, of aan de kust kiten ?? met welke windkracht wil je gaan kiten ?? voor freestyle heb je airtime nodig, en hangtime... Thanks for shareing Nice INFORMATION BMS College of Engineering Admission Dayananda Sagar College of Engineering admission MS Ramaiah Institute of Technology admission PES Institute of Technology admission RV College of Engineering admission |
|
|
![]() ![]() |
Actuele tijd: 21-04-2018, 08:42 |