Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

> regels

Reply to this topicStart new topic
Vlieger Aanschaf
hjbrokers
plaatsen 17-10-2015, 14:30
Bericht #1

Groep: Nieuwkomer

Sinds: 17-10-'15
Lid Nr.: 11.019
Online: 18-10-2015, 09:50

Na enkele jaartjes wat gespeeld te hebben met wat simpele Blokker/Action vliegers (van rond de €20), willen we toch iets fatsoenlijkers kopen. Het budget ligt rond de €100, en ik ben wel gecharmeerd van de matrasvliegers. Geen gedoe meer met stokken, maar toch leuk genoeg om een beetje mee te stunten. Ik wil wel een beetje trekkracht, dus zat wel te neuzen in de vliegers vanaf 1,5 meter.

Nu heb je een hele wereld aan vliegers. Zelf had ik de keuze al wat beperkt tot de volgende types:
- Flexifoil Big Buzz R2F. Werd ons geadviseerd door een naburige vliegerwinkel. Ik ken de vlieger niet, maar ziet er wel goed uit.
- Prism Synapse 200: voorbeeldfilmje op youtube ziet er goed uit.
-HQ: heeft helemaal veel types, zie geen overzicht.

Hebben jullie hierin tips?
Go to the top of the page

+Quote Post
cappieb
plaatsen 18-10-2015, 13:04
Bericht #2

Groep: Vaste Bezoeker

Sinds: 01-08-'09
Uit: Deventer
Lid Nr.: 8.292
Online: 17-05-2017, 16:24
Powerkite Buggy Buggy    

QUOTE(hjbrokers @ 17-10-2015, 15:30) *
Na enkele jaartjes wat gespeeld te hebben met wat simpele Blokker/Action vliegers (van rond de €20), willen we toch iets fatsoenlijkers kopen. Het budget ligt rond de €100, en ik ben wel gecharmeerd van de matrasvliegers. Geen gedoe meer met stokken, maar toch leuk genoeg om een beetje mee te stunten. Ik wil wel een beetje trekkracht, dus zat wel te neuzen in de vliegers vanaf 1,5 meter.

Nu heb je een hele wereld aan vliegers. Zelf had ik de keuze al wat beperkt tot de volgende types:
- Flexifoil Big Buzz R2F. Werd ons geadviseerd door een naburige vliegerwinkel. Ik ken de vlieger niet, maar ziet er wel goed uit.
- Prism Synapse 200: voorbeeldfilmje op youtube ziet er goed uit.
-HQ: heeft helemaal veel types, zie geen overzicht.

Hebben jullie hierin tips?

Hoi,
Ik heb de big buzz is een snelle en sterke vlieger en gaat echt trekken vanaf 5 bft .
Het is wel aan te raden om een set sterkere lijnen en soft grips er bij te nemen voor harde wind de vlieger kan makkelijk 7 bft aan alleen de lijnen niet .
De big buzz is mooi gebouwd met kwaliteits materialen en gaat niet snel kapot .

Gr Casper

protask- flexi big buzz-pl reactor 3.8-4.9-6.4- u-turn butan 9.0
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Bezoekers en 0 Anonieme gebruikers)
0 Leden:

Actuele tijd: 21-11-2017, 13:10